Uttråkad häst?

Jo, men som sagt. Draken slutar aldrig förvåna mig! Trots att jag fixade översta tråden i hagen igår efter att han hade rivit ner den och satt den så att det blir ström i den så låg den likt förbannat på marken idag med. Grindarna med för den delen. Tror knappast det är vinden som blåst av tråden heller. Jag gick ju så klart ut i stallet lite sent, men tänkte att det går på några minuter att ge dom lunchen. Kan jag ju glömma med en uttråkad Drake.

Tur att jag stressade så när jag kom in, när jag var klar upptäckte jag att jag hade 20 minuter till på mig innan jag måste ta mig till sjukgymnasten. Då kunde jag ju lika gärna uppdatera er om min uttråkade Drake.

Förresten var det nog första gången som Cayenne och Coco stod så man inte såg nån av dom och plutten var lugn. Whii! Fick i alla fall ropa på Cayenne och då blev det full fart på dom. Tror dom var lite hungriga. Höhö. Förlåt, jag är övertrött och har kass humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0