Ridsugen!

Jag är så grymt sugen på att rida! Men när jag knappt kan borsta mina hästar så år jag lägga det på hyllan ett tag till. Draken kan jag ändå inte rida förän tidigast den 23:e då hans vila är slut enligt veterinärens order. Skulle ju kunna rida Cayenne, men känner att hon har tappat så pass mycket muskler att hon inte skulle kunna bära upp mig bra längre. Så henne tänker jag arbeta från marken så fort jag kan gå lite bättre. Hade ju vart underbart om min far kunde promenera med henne varje dag med tanke på hennes sena, men det är ju svårt att hinna med för honom som det är. Är så oerhört tacksam att min pappa ställer upp för mig så mycket <3

Bara att hålla tummarna att mina knän och min fot blir bra omgående så att jg kan komma igång igen. För nu börjar det bli jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0