På bättringsvägen.

Gårdagens soffliggande gjorde gott för ryggen kan jag lova. Har fortfarande ont, men är mycket bättre. Tror kotan kom på plats igår kväll med dessutom. Åh, så skönt att det börjar släppa igen.

Lyckades i alla fall ge hästarna lunch idag, ett måste så hade inget val. Men det gick utan problem. Så förhoppningsvis kanske ryggen är helt bra till nästa vecka, för då får jag sätt igång lillplutten igen. Om inte foten sätter stopp såklart. Jag kommer ha en pigg och galen Drake <3

Så fort mina knän är bättre ska jag börja gå och tömköra Cayenne. Vill inte rida henne eftersom hon är så svag i hennes muskelatur efter all vila hit och dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0