Sömnlös natt!

Gah. Klockan är 6.40 och jag är vaken. Slutsats, jag har inte sovit ett skit i natt. Mitt knä och axel gör för ont. Det är väldigt påfrestande för knät att behöva linda om Cayennes ben varje dag. Dessutom lyckades hon få in en spark på min axel när jag lindade av bandaget igår kväll, inte med mening utan för alla dumma mygg.

Bara för att jag vart så glad för att såret sett bättre ut så hade det börjat vara sig igen. Fan, fan, fan.

Funderar på om jag ska gå ut och mysa med mina hästar så här på morgonen. Så jäkla mysigt att sätta sig hos dom när dom ligger ner och bara lyssna när dom andas. Åhå, blev grymt sugen. Men risken är att jag väcker Zera om jag går ut från mitt rum, är den tiden på morgonen som hon brukar vara i valet och kvalet. Får väl hoppa ut genom fönstret, har ju trots allt en trappa utanför. Haha. Nej så dum är jag inte.

Antingen försöker jag hålla mig vaken 14 timmar till eller så försöker jag sova några timmar. Kanske är säkrast för alla att jag försöker sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0