Jävla sår!

Har nyss lagt om Cayennes sår. Kan säga att jag har blivit medveten om att sårhantering är en hel vetenskap, speciellt nu efter att hon var på Åby. Känner att jag inte kan ett skit om hur man ska göra när hästen får ett sår. Självklart vet jag ju det, men efter Cayennes sår känner jag mig mer förvirrad. Känns som detta inlägget är förvirrande än så länge. Hoppas verkligen att veterinären tycker det ser bättre ut när vi kommer tillbaka på tisdag. Jag hoppas verkligen inte att Cayenne behöver stå där en natt till då. Men skulle inte bli förvånad.

Har vart med Camilla ute på Alleby och tittat runt idag. Jisses vad längesedan jag var där. Två stall som fått högt i tak, fler boxar och en jäkla massa nya hästar. Men kul att kolla in stället ibland. Dessutom verkar det som han jag tränade för för några år sedan är tillbaka där. Vill ju träna för honom med Draken när jag satt igång honom igen. Dock vill jag inte göra det på Alleby för Draken lär ju skita på sig för flygplanen och försöka hälsa på varenda människa. Hej, jag har en översocial häst!

Får se till och försöka rida Draken imorgon, hade ju tänkt rida honom idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0