Ibland är världen liten!

Camilla rider ju Donna i stallet lite då och då nu för tiden, har väl vart 4 gånger nu. Men det innebär att vi ses mycket mer än vi gjort tidigare. Bättre vän får man leta efter. Eller ja, Linnea, du är på samma nivå du med. Jag är lycklig lottad att ha er som vänner!

Men i alla fall, har hängt med Camilla nästan hela dagen idag. Imorgon så ska vi till massa hästaffärer, Svensk ridsport, börjes och hööks. Nu jävlar ska jag ha en förbygel till Draken, förhoppningsvis. Tänkte även köpa täcken på hööks, eftersom dom har rabatt, 15% eller vad det nu var. Hoppas på att hitta åtminstonde ett stalltäcke till honom, har redan checkat in ett. Tänkte även kolla på hackamore till honom, med tanke på att det kan vara tänderna som spökar på honom, sedan för lite variation.

Förresten så har jag köpt ett begagnat skrittäcke för ett bra pris och väntar på att det ska komma med posten. Men ibland är världen bra liten. Visade sig att den tjejen kände igen adressen och har haft två hästar här. En av hästarna kommer jag aldrig att glömma, jag gjorde sådana framsteg med den hästen, han tog mig en bra bit på vägen och lärde mig ta fighter på hästryggen, så som vi kunde båka ibland. Men han var verkligen speciell, han var min drömhäst, han är fortfarande det, i alla fall så som jag kommer ihåg honom. Har verkligen saknat honom och glömmer aldrig när jag lastade på honom på den där jävla lastbilen. Hoppas verkligen hon vet var han finns idag, hade vart kul och veta, speciellt om han finns i närheten. Det är den första hästen som gick rakt in i hjärtat på mig och ett tag var han bara min, då ägaren flyttade upp i förväg utan hästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0