Hopp galna bäbis!

Snälla lilla Draken! Håll dig på rätt sida av staketet! Jaja, han har lärt sig hoppa över och är van att komma in några timmar vid en viss tid på dagen. Så han väljer att hoppa över i stället. Tur att vi har som en liten hage utanför den stora hagen för där hoppar han inte. Han måste ta det lite snett och inte ha så stor ansatts. Men han skulle kunna ta det från stillastående. Men därifrån kan han avgöra om Cayenne är inne eller inte så. Gah, knäppa häst! Vänta bara tills han fått muskler nu asså. Då jävlar är det med mig på ryggen han hoppar 140 cm. Okej, jag mår illa av tanken, komer befinna mig 3 meter ovanför marken i såna fall. Aaaaaaaaaaaaaah! Inget snack om saken att han kommer gå långt!

Min mammi kommer om en stund så det blir väl att fika och tjöta som vanligt i ett par timmar.

Fick förresten fixat i stallet igår. Satte upp massa krokar i den nya garderoben och det blev super. Mycket enklare att hålla ordning på alla grejerna nu när jag fixat. Lite småstolt över hur bra det blev. Höhö.

Måste fixa bilder på Draken så jag kan uppdatera er med bilder med. Blir ju så att jag mest skriver om honom. Kanske borde gå ut vid den tiden Draken brukar hoppa över och sätta mig vänta. Hade vart lite coolt att få vissa hur snyggt han hoppar, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0