Enformigt?

Känns nästan som jag alltid skriver samma sak i mina inlägg här. Typ, att mina djur är underbara och knäppa. Har ju inte så mycket som händer när jag är skadad. Allt känns väldigt ensidigt och dessutom finns det ju saker jag inte vill skriva om som händer i mitt liv. Folk som känner mig får ändå veta det.

Camilla ringde mig förut för hon hade släppt av sin pojkvän på jobbet och frågade om hon kunde komma förbi. Självklart, alltid kul att träffa henne. Vi tog bara en sväng till Maxi. Hittade två anteckningsblock, ett med zebra mönster och ett med leopard mönster. Hittade även en zebra pläd, som jag inte köpte, den var så fin och så mjuk. Jaja.

Jag ska väl ut i stallet och borsta på hästarna och se så inte Cayennes ben ser sämmre ut. Var svullet över senorna och en stor bula på baksidan. Hoppas inte det är en senskada till i alla fall. För då vet jag verkligen inte vad jag gör. Min lilla älskling. Jag skulle kunna sitta ute hos henne en hel dag och bara mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0