Cayenne är hemma igen!


Bild från i vintras

Tanken var att vi skulle hämta hem Cayenne idag. Men igår, strax efter att jag kommit hem från läkaren så ringde dom från Åby kliniken och ville att jag eller pappa skulle komma dit ett par timmar senare. Pappa svarade såklart inte i mobilen. Camilla var ju här dessutom, så vi fick slänga oss på moppen och sedan ta buss dit. Anledningen till att dom ville att någon av oss skulle komma var för att vi skulle se hur vi skulle göra när vi lägger om bandaget, med alla kompresser och så. Dessutom jobbade inte dom två som hade fixat med såret idag så. Desutom fick vi ju hämta hem henne igår med. Alltså åkte jag fram och tillbaka till Mölndal tre gånger igår.

Emellean andra och tredje gången hann Draken få en ny sko eftersom han hade tappat en i hagen för några dagar sedan. Måste säga att Plutten var extremt duktig den korta stunden, speciellt om man ser hur det gick när han skoddes sist.

Men åh så skönt att ha Cayenne hemma igen! Saknade henne till max när hon var på Åby. Det är otroligt hur mycket mina djur betyder för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0