Draken i trotsåldern?


Kanske borde blogga lite om jag nu är tillbaka, haha.

Camilla var här och red Donna idag. Jag fick agerar ridlärare. En roll jag trivs hyfsat bra i faktiskt. Eftersom jag inte kan sitta tyst och titta när någon rider i paddocken så kan jag väl lika gärna leka ridinstruktör med. Tror att när jag väl lyckats skaffa mig en egen verksamhet kommer jag även agera ridinstruktör.

Dessutom har jag trotsat knät och borstat båda hästarna helt själv. Ska egentligen inte ta benen eftersom jag inte kan sitta på huk. Draken testade mig verkligen idag. Min pojk är i trotsåldern.

Fick även en grym ide. Får tvinga Camilla och Linnea att hjälpa till. Höhö. Nej, men hade var kul att knoppa hästarna och göra dom fina och sedan gå ut på någon än med höstiga träd i bakgrunden och fota dom och för en gångsskull vill jag vara framför kameran. Hade var en kul att ha såna bilder.

Jag och pappa pratade förut om att släppa ut Cayenne i hagen till helgen så vi äntligen kan börja fokusera på senskadan. Hade vart underbart att kunna ha henne ute i hagen igen.

Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg.

Vilken härlig blogg du har :D Kika gärna in på min hästblogg och lämna en kommentar om du har tid och lust ;)!

2011-10-24 @ 20:21:01
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0