Skritturens resultat.

Var som sagt på alleby tidigare idag och kollade på western. Första gången jag var på western tävling.

När jag sedan kommit hem så tänkte jag att det är dags att sätta igång Draken. Red väl 10 min, men kände att han var småstressad för att dom höll på med massa ved i närheten som han fokuserade mer på. Med tanke på att han stått nu så ville jag inte ställa några krav på honom heller. Dessutom vart det mörkt ute. Men det gick i alla fall bra och jag utmanade inte ödet. Men när vi skulle ner så tyckte Draken det var tråkigt. Jag stannade honom några gånger för han låg verkligen på. Sista gången så vände han lite, så jag fortsatte för att sedan ta ner honom till stallet. Men icke, Draken blev förbannad på mig eller rädd eller vad som nu hände. Han slängde sig bakåt samtidigt som han stegrade mot mig. Inte en chans att jag kan hålla kvar honom när han blir typ 3 meter hög och slänger sig åt motsatt håll. Så resultatet är att jag knappt kan använda höger armen, för dum som jag är så ville jag ju inte släppa. Har nu ont i axeln, skulderbladet, nacken och typ hela armen.

Ska till sjukgymnasten med knät imorgon. Så, tänkte höra med honom angående skadan. Själv tror jag ju det är rejäl sträckning, eventuellt något paj. Men nu har armen börjat domna lite. Men ger det till imorgon tänkte jag. Faaaaaaaaaaaaaaaaan! Typiskt mig att skada mig eller vad?

Nä, funderar seriöst på att sova väldigt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0