Sjuk?

Mår piss och har gjort det hela dagen. Skulle vart  hos sjukgymnasten idag. Dels mådde jag dåligt i morse och hade så jäklans ont i mitt knä, så det sket sig där. Inte pallat att gå ut i stallet heller. Jaja, smällar man får ta. Imorgon måste jag må bra med för då blir det kalas hos sis.

Funderar på om jag ska rida Draken på söndag om jag mår bättre såklart. Han skulle verkligen behövas sättas igång nu. Förresten så har jag haft honom i ett år exakt på måndag. Är knappt samma häst alls längre. Jag är så stolt över honom. Trots att han inte blivit riden så jätte mycket under året så har han gjort stora framdel, såklart mest psykiskt.

Wha, nej, nu ska jag typ sova en timme, för glott på tv har jag gjort halva dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0