Utsläpp och dumheter!

Vad jag inte älskar min rygg. Sedan jag flög av en häst -05 har jag haft problem med min rygg, brukar 1-5 gånger om året få en kotförskjutning. Idag hände det självklart igen och krävs inte direkt mycket, tyvärr.

Idag släppt vi i alla fall ut Cayenne en timme med Draken och Coco. En del glädje skutt och bus med Draken. Tills, Draken började jaga och attackera henne. Han är inte så snäll som man kan tro. Ja, jag har vart ganska sur på honom. När vi tog in dom vågade Cayenne knappt gå in i stallet för att Draken stod där. Hon var väldigt stressad där inne så jag tog henne på en promenad som vi kan börja göra nu. Åh, jag är så stolt! Hon skötte sig utmärkt och stannade när jag bad henne och så, inget bus eller dumheter som jag hade väntat mig. Åh, hon var så duktig.

Eftersom pappa skulle bowla med jobbet fick jag ju ta dom, därav promenaden med Cayenne. Draken var lite löjlig nr jag borsta honom idag, värre än innan. Så jag blev ju bara mer irriterad på honom. Men han är så söt så man blir snabbt på bättre humör.

Dock mår min rygg som jag förtjänar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0