Invigt vinterhagens staket

Idag åkte jag och pappa till Svensk Ridsport i Kungsbacka för att lämna tillbaka Drakens stalltäcke som inte passade och sedan byta ett fleecetäcke till Cayenne som var för stort. Hoppas på att detta passar nu. Ska beställa från en hemsida till Draken, då blir det några hundra billigare med.

Draken invigde förövrigt staketet i vinterhagen genom att hoppa över, bara för att han ville in till Coco som hade vart i paddocken. Alltså blev Cayenne kvar ensam i hagen. Var bara att greppa ett grimskaft och springa ut i leran med trasiga skor. Ja, det var en som fick tag i Draken innan jag gick ut. Kan ju säga att Cayenne var stressad och stregrade fr att jag skulle öka farten lite. Så, tja, jag impregnerade mina trasiga skor och mina fötter. Smällar man får ta helt enkelt.

Ska lägga in lite bilder från när vi släppte ut Cayenne efter boxvilan så bildbomb kanske kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0