Tidsfördriv

Sitter här och fördriver tiden. Ska åka till sjukgymnasten om en halvtimme. Hoppas på att han kan kolla min rygg med. För just nu hatar jag den, mest efter att den small till för ett par immar sedan. Kanske bara hamnade rätt? Hm.

Hade tänkt att jag skulle åkt till torget och hästaffären, men icke. Hinner inte det nu heller. Får se om jag hinner det efter sjukgymnasten i stället. Blir nog tajt om tid, men jag kanske hinner. Annars får jag ta moppen dit imorgon. Anledningen är ju som sagt senskydden till Draken i xfull. Sedan måste vi ha ett par nya boots till Cayenne. Skorna är utlagda intill för hennes trakter, vilket gör att hon lättare trampar av dom. Draken måste ju med ha boots, men det är mest för att han får av sig skorna även om dom ligger kant i kant. Han är en liten klant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0