Senskydd

Åkte till hästaffären på torget igår efter jag vart hos sjukgymnasten. Kom typ 10 minuter innan dom stängde. Snacka om tur, dom hade fått in senskydden igår, men inte ringt. Jag behövde ju ändå bootsen till Cayenne. Men åter till senskydden, tyckte dom såg lite långa ut redan i affären, självklart var dom det, typ en centimeter bara. Annars var dom kanska bra i storleken. Så, det blir väl att fortsätta leta. Ska åka tillbaka dit idag tänkte jag och jämföra med massa andra senskydd och sen se om hon hittar några andra x-full till mig. Får hålla tummarna att dom har några inne som passar.

Kommentarer
Postat av: Topdressage

Sv; det finns ju alltid något att påpeka även på dom bästa! Dock lindade jag som du sa bakåt, och gör alltid ( kolla videon vi la upp kanske) Bara det att jag började på fel sida utav benet där av hamnade spännena inne!

2011-11-19 @ 23:35:17
URL: http://topdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0