Seg dag

Har inte gjort så mycket idag. Bara vart hos sjukgymnasten och köpt present till min systerdotter i Kalmar. Går vl sådär med sjukgymnastiken. Ökar försiktigt varje vecka förutom med cyklingen då de är halv minuts ökning varje gång. Men, men, bättre att ta det såhär och se det som går bra. Som min sjukgymnast sa till mig idag, några steg fram och några tillbaka. Det är så jag får ta det nu.

Har missat att ringa vårdcentralen idag med. Faaan. Får ta det imorgon.

Förresten kommer hovslagaren imorgon och Cayenne kan få på en sko och slippa gipset. Åhå, vad glad jag är! Tänkte släppa ut henne någon timme på onsdag med och se om det funkar med Draken. Hoppas, hoppas, hoppas. Imorgon kan  vi ju också börja promenera med henne på riktigt. Får se om jag pallar det med mitt knä, eller om pappa får ta det. Troligen blir det pappas uppgift.

Ska även börja ändra lite smått med designen här på bloggen. Dags för ny header? Öhm, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0