Prickig häst.

Min blogg frånvaro beror på (som ni kanske räknat ut) min rygg. Tror jag fått det rätt och att ryggen är på bättringsvägen.

I förrgår var jag tvungen att ta hästarna själv för pappa var iväg med jobbet. Gick super och hästarna var lite mer underbara än vanligt. Jag och Camilla gick en promenad i mörkret med Cayenne och Donna. Vi måste ju försöka gå så mtycket som möjligt med Cayenne med tanke på hennes senskada.

Dessutom är det mycket lugnare ute i hagen och Cayenne har till och med jagat Draken vid ett tillfälle. Dock har bjässen bitit så mycket på Cayenne att ett täcke gått sönder och Cayenne blivit en prickikorv typ. Nej, men hon har några fläckar som saknar päls på ryggen och magen. Stackarn <3

Ska försöka visa bilderna från när vi släppte ut henne med. Många glädje skutt och en del race. Sånt som hör till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0