Missad uppdatering

Det är väl ingen nyhet att jag är skadad. Igår hade jag så ont så jag var yr. Därav ingen uppdatering. Sen har jag inget vettigt att komma med heller känner jag.

Jag har väntat på att veterinren ska höra av sig, hon sa förra veckan att hon bara skulle disskutera med en annan som var på kurs då. Antar att hon borde kommit tillbaka nu. Men, men. Anledningen är ju Draken, han snorar ju än. Hur man får gå vidare med honom. När vi bara pratade snabbt med henne när vi var inne med Cayenne så nämdes det röntgen av lungorna och att det kanske kan bli aktuellt att öppna upp. Jag vill inte att det ska behöva gå så långt, antagligen gör det väl inte det heller, men ändå.

Eftersom jag vill få igång Draken snart (så fort axeln/armen är bättre), så måste jag till en häst affär. Funderar på att dra till den vid torget, men vet icke med tanke på att vi ändå måste till Svensk Ridsport i kungsbacka och lämna tillbaka ett täcke. Jag måste köpa en dressyrsadelgjord till Cayennnes dressyrsadel som jag vill testa att rida på Draken med, har bara en till Cayenne som är 2 cm för kort för Draken. Sedan vill jag se om han funkar bättre med ett bett som har fasta ringar, eftersom han slänger med huvudet ibland så har jag en teori att det kan vara bettet som nyper honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0