Hemifrån

Sovit hos mamma i natt. Skönt att komma hemifrån ibland. Hade en grym eftermiddag och kväll med bästa Camilla. Hon hämtade mig hemma, sedan åkte vi till Sisjön och Arken Zoo där. Sen handlade vi massa lördags mys. Åkte hem till henne och käkade tacos. Sedan gick vi till min mammas läghet och glodde på tv, passade på när hon har typ 100 kanaler utan att jag överdriver.

Jag är fortfarande kvar i hennes lägenhet och glor på nån film på tv. Måste diska och plocka i ordning innan jag åker hem med. Men det blir nog inte förän om några timmar. Ska försöka gå ut med hästarna ikväll med, eller om jag och pappa tar varsin. Åhå, så bra att ha en hästintresserad pappa.

Förresten kan vi förhoppningsvis ringa Skara kliniken på tisdag och boka tid för lillplutten. Jag känner mig lite splitrad över det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0