Drakens ingrepp

Pappa har pratat med veterinären på Skara kliniken och ingreppet på Draken blir redan på måndag. Bestämmer där och då vilket ingrepp det blir. Jag vet ju att det är det bästa, men är så fruktansvärt jobbigt. Jag har tyckt det vart jobbigt att lämna Cayenne en natt på Åby kliniken. Nu ska jag lämna Draken en hel vecka. Jag vet ju hur speciell han är när det gäller det mesta och han kräver väldigt mycket beröm för att inte sjunka. Dessutom är han i en period då han testar. Jag är mest orolig över hur han kommer hantera det hela. Jag vet ju att dom ändå har bra personal på kliniken och så. Men jobbigast av allt kommer bli att kunna gå ut i stallet under en vecka och inte se min guldklump. Både jag och Cayenne kommer sakna våran bebis nåt enormt. Jag kan säga redan nu att jag kommer ha jobbigt att gå ut i stallet trots att jag har min underbara Cayenne där.

2012 ska bli mitt och Drakens år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0