Bilproblem.

Jag fick köpt en del. På hööks blev det magic brush, flätkam och bettskivor. Kom på att det är onödigt att köpa ett nytt bett, bättre att testa med bettskivor innan. På svensk ridsport blev det ett nytt stalltäcke till Draken, som förhoppningsvis passar, samma märke men annan modell och 155 i denna modellen är större än det som var 160, konstigt. Pappa ville också han köpa något, blev två borstar, tvättmedel till täckena och ett fleecetäcke till Cayenne. Jag börjar se ett mönster bland våra täcken, vi har nu tre horsewear rambo täcken. Ett gul/rött/svart fleece till Draken, ett grå randigt i fleece till Cayenne (som jag hoppas passar) och ett brun/beige stalltäcke till Draken som jag verkligen hoppas passar.

Efter svensk ridsport åkte vi mot min farmors grav. Åkte på småvägar som var vldigt vackra. Ångrar att jag inte hade med kameran. Speciellt när bilen totaldog mellan Borås och Ulrisehamn. Den stannade så vi såg solen gå ner över en sjö. Så fint! Jaja, blev i alla fall bärgningsbil till Ulricehamn, dr bilen blev kvar trots att vi fick igång den. Inte värt att ta den hem eftersom den luktade bränt. Fick i alla fall tag på en hyrbil så vi tog oss till graven ändå och sedan hem. Halvvägs till graven så började vi köra på reservtanken med. Hade verkligen inte förvånat mig om vi fått bensinstopp. Satt och jävlades med pappa och sa att jag sitter och sover i bilen medans han går till en bensinstation mitt ute i ingenstans. Höhö, jag är så snäll ibland.

Jaja, vi hade räknat med att komma hem vid 18 tiden, kom hem vi 21 ungefär. Jo, men vesst. Låååång dag. Men vi fick en grym hyrbil i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0