7 Maj


Tja, ännu en skit dag. Alla gnäller på att det är varmt ute. Jag har bara öppnat ytterdörren för att släppa ut katten. Ungefär så mycket händer för mig på dagarna. Förutom de 2-3 dagar jag åker i väg för sjukgymnastik. Jag har verkligen inget liv utan mina hästar. Ja, dom som jag inte klarar av att ta hand om nu. Vad gör jag om jag behöver operera knät och vänta upp till ett år? Mja, mår skit, skit, skit!

Jag tänker inte nämna några namn nu. Men jag avskyr verkligen när folk uttrycker sig och ifrågasätter saker de inte har någon anning om. Kan bara vara en så enkel grej att någon uttrycker sig om fakta som inte ens stämmer eftersom de bara tror sig ha rätt. Eller ifrågasätter något som hänt i någon annans liv där det inte ens vet hälften om vad som hänt.  Om ni ska ifrågasätta något så läs på fakta innan. Ja, jag har säkert kört den själv och ibland är det lätt att missuppfatta fakta. Dessutom är det bra att ifrågasätta fakta men då ska man ju komma med rätt fakta.

Näe, fortsätta att glo på tv kanske? Jag tror nog det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0