Grattis till skithunden!


Idag fyller skithunden 1 år. Stora tjejen nu! Men hon är nog galnare nu än då. Haha.


Blö. Fick precis veta att läkaren som jag egentligen skulle träffat i Fredags ska ringa upp mig under dagen. Det är ju skit bra. Men jag hatar ju att prata i telefon med folk jag inte känner väl. Men förhoppningsvis kanske dethnder saker lite fortare då. Vi ska även ligga på röntgen och säga att jag kan när som så jag kanske får en återbesöks tid samma dag. Hur bra hade inte det vart? Jaja, så länge det inte tar ett par år innan jag är bra i knät så.


Hade tänkt ringa sjukgymnasten nu med. Men kan ju vara bra att vänta tills jag pratat med läkaren. Lär väl hinna på panik innan dess. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0