Snygg hästar

Förut när jag var ute i stallet för att ge hästarna sin kvällmat fick jag mig ett ryck. Ja, ovanligt att jag får olika ryck. Denna gången fick jag för mig att klippa Draken. Men klippte Cayenne i stället! Haha: Wtf lix? Jaja, Cayenne blev jättesöt i alla fall. Även om jag föredrar ryckta manar, men det hatar Cayenne så. När jag var klar med henne så stod jag och tvekade ett bra tag innan jag bestämde mig för att klippa Drakens man med. Den var fruktansvärt lång, så typ halva åkte av. Stackarn blir ju så lätt uttråkad så det blev lite svårt att finputsa och jämna till den när jag vart nåtsåntdär klar med den. Men åh så snygg han blev med. Kanske borde tat bilder på det? Äh, imorgon släpps dom ihop och då jävlar ska jag stå mitt i hagen med kameran i högsta hugg. Eller kanske inte mitt i för då  blir i alla fall Draken väldigt förvirrad.

Hahaha. Förresten, Draken var så extermt söt förut. Jag stod utanför hans box och klappa lite på honom. Han brukar ju älska när man kittlar honom på mulen, lika så idag. Men idag tog han tag i mina fingrar mellan läpparna och stod och smacka. Var verkligen hur gulligt som helst. Båda hästarna har ju också vart kelgrisar idag när dom ståt inne hela dagen med undantag för ridtur i paddocken.

Min rygg är också bättre efter massa vila. Även om den fortfarande gör fruktansvärt ont, men inte lika ont. Tur att jag inte ska rida imorgon i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0