Skogsfotografering



Hm, borde ta det lugnare med knät än vad jag gör. Kanske inte det bästa att gå i skogen med ett trasigt knä utan något stöd. Jaja, smällar man får ta nr man vill göra något man tycker om. Tja, ni kanske kan lista ut att jag vart ute i skogen och fotat. Dagens fotoobjekt var Camilla. Vill dra till samma ställen fast köra något speciellt tema. Väldigt fina ängar med bra bakgrunder och en del variation. Dock vet jag inte vad för tema jag vill köra. Någon som har förslag på "foto teman"? Hade ju vart helt awesome om någon hade något förslag till mig. Jag har några ideer, dock tror jag inte alla är genomförbara på ett bra tag och vissa måste jag vänta tills mitt knä är bra. Tänker heller inte avslöja några av mina ideer ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0