Seg

Fixade en ny header till bloggen i natt som ni kan se.



Hm, ingen aning om vad jag ska göra idag, Draken får stå idag för mitt knä pallar inte idag, tror jag. Kommer väl sluta med att jag rider ut. Haha. Vore bättre om han står imorgon eftersom jag har ska till badet och ha sjukgymnastik. Btw, så märkte jag att jag verkligen behöver rida för någon som kan hjälpa mig att lösa en del problem med Draken. Men det får nog vänta tills jag är bättre i knät så jag kan använda det riktigt. Vad underbart det skulle vart att träna för någon igen och känna att precis allt klickar och den där kicken efteråt. Jaja, allt sånt får väl vänta tills mitt jävla knä är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0