Ryggfan!

Bjuder på en ful cam bild ^^


Vaknade med ont i ryggen idag. Har haft lite små ont i ena höften eftersom jag snebelastar när jag går. Red Draken i paddocken i hopp om att ryggen kanske skulle kännas bättre. Vilken den gjorde tills Draken ökade traven rejält i stället för att fatta galopp. Det såklart resulterade i att ryggen blev värre. Envis som jag är satt jag på hästryggen och arbetade honom efter det med tårarna rinnande i ansiktet. Kan ju säga att det var ingen bra ide. Slutade med att jag halvt låg på Drakens rygg och nästan skrek av smärta. Dessutom var jag ju tvungen att rida honom idag då hästarna blev avmaskade igår och får stå inne hela dagen idag.

Är i alla fall ensam hemma hela kvällen för pappa är på kusinträff nånstans i närheten av Falköping. Var i alla fall tvungen att ta mig till affären förut. Jag rekomenderar inte att köra moppe över gupp om du har ont i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0