No time to lose?


Har verken haft tid eller ork att uppdatera här. Umgåtts massa med bästa Camilla, som även färgat mitt hår. Igår gick jag med en härlig blandning av blont, rosa och brunt i håret. Lite småsnyggt om jag ska vara ärlig. Men blev i alla fall rött! Som jag saknat det. Dock saknar jag mitt bruna igen, haha.

Maha, har vart hos läkaren med magen med och vet fortfarande inte helt hundra på vad som är fel, men har en trolig diagnos. Bajs. Ska i alla fall göra en jobbig undersökning till för att se om dom hittar felet då.

Tja, sjukgymnastiken med knät fortsätter ju. Tre veckor kvar till återbesöket för att se om det blir operation och upp till ett års rehab till. Gah, snälla säg att jag slipper. Jag kan ju skjuta upp alla mina planer om jobb och plugg, tja, alla framtidsdrömmar skjuts upp ännu längre. För både jag och min sjukgymnast tror att det kommer bli en operation, icke posetivt med upphakningar, låsningar och vikningar i detta läget. Känns fan inte bra just nu. Jaja, tur att jag inte skaffat några festivalbiljetter för det skulle bara bli jävligt jobbigt med kryckor och ett ont knä.

Åhå, vad posetivt inlägget kändes nu då. NOT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0