New day, better thoughts

Knät känns mycket bättre än igår. Kan stödja lite på det idag trots att det gör mycket ondare än innan det låste sig och jag fick sitta på akuten igår. Som sagt, stort bakslag. Men det är väl bara att hålla ut lite mer än 2 veckor då återbesöket sker och jag förhoppningsvis får besked om att knät ska opereras, för nu vet jag att det verkligen behövs.

Camilla var i alla fall här förut och red plutten. (bilder kommer imorgon) Han gick som en giraff första halvan, men när de väl hittat varandra gick han fin fint. Han är en speciell liten pojk. Tror han var på lite bushumör idag och sedan tror jag inte när nytt folk sitter på honom och jag på marken. Naw, han är så söt och väldigt mammig av sig. Anledningen till att hon fick rida honom var ju för att han ska komma igång med traven och jag inte kan rida lätt så mycket, speciellt inte efter gårdagen. Dessutom vet jag ju att Camilla är duktig på att rida. Förresten ska hon rida honom imorgon igen. I övermorgon klarar jag förhoppningsvis av att rida honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0