Drömm vidare!


Att jag ens kollar på hästjobb när det är en omöjlighet på flera månader för mig. Självklart hittar jag ju perfekta jobb och sådana jag verkligen skulle vilja ha. Man kan ju bara hoppas på att samma erbjudanden finns när jag är bra i knät. Varför ska jag ens kolla? Jo, jag gör det för skojs skull. Men nu bli jag bara förbannad på att jag lyckats skada mig när allt började ordana upp sig och jag hade kommit igång igen. Gah, så irriterande. Bara en vecka kvar och sedan kanske inte så lång tid kvar.

Hoppas verkligen jag blir bra så jag slipper skjuta upp mina planer ett helt år. Vad skönt det hade vart om det sker ett mirakel och mitt knä blir bra om en vecka. Tänk vad underbart. Men det är väl bara att drömma vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0