Dessa förbaskade skador


En av mina snyggingar!

Sitter och glor på tv. Min rygg gör fortfarande ont, men den är mycket bättre. Tror det var en låsning som gick upp i Lördags några timmar efter jag hade ridit så jag har vart extremt öm sedan dess. Så jag ska ta det lugnt tills ryggen känns bättre. För känner jag min rygg rätt så har den väldigt lätt för att låsa sig tätt efter åt om jag inte tar det lugnt.

Är det normalt att räkna ner dagarna inför ett läkarbesök förresten? Tror inte det, men precis vad jag gör. Om fyra dagara får jag veta mer om mitt knä, om läkaren ser någon förbättring och om jag behöver operera. Hoppas fan inte jag behöver vänta länge på det. Jag har räknat ut att jag måste skjuta upp mina planer om plugg till 2013 för jag kommer inte hinna med 6 månaders jobb om jag måste operera. Så, det blir till att jobba längre när knät är bra såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0