Back to one


Vårat internet har legat nere nästan hela dagen. Var en av sladdarna till modemet som hade åkt ur. Tror Zera är den skyldiga. Jaja, snabbt åtgärdat i alla fall.

Tanken var att jag skulle rida ut på Draken idag. Men efter dagens sjukgymnastik får han stå. Suprice, suprice, jag är tillbaka till ruta ett med knät känns det som. Hoppas verkligen två veckor går snabbt nu. För om exakt två veckor har jag varit hos ortopeden med knät. Förhoppningsvis säger dom att operation är nödvändig. Okej, nu låter det som jag vill operera det, jag lovar, jag skulle gärna slippa, men tror det blir bäst så. Förhoppningsvis behöver jag inte vänta hela sommaren på operation heller utan att det sker väldigt snart efter återbesöket. Vill ju komma igång med allt så snart som möjligt. Dessutom vill jag verkligen inte behöva hoppa på kryckor hela sommaren, räcker med två månader snart. Gah, vad jag är trött på knät nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0