9 Maj


Helt underbart väder idag, precis som igår. Ska försöka rida Draken idag igen, men det för bli om ett par timmar när det inte är lika varmt. Förhoppningsvis går det lika bra som igår, om inte bättre. Om det är någon som kollar på när jag är där uppe så kanske jag kan få hjälp att rygga med honom eftersom han inte fattar alls när man sitter på och enbart blir sur för att man drar i munnen. Men igår ryggade han ett halvt steg när jag bad honom. Tyvärr tror jag han gjorde det för att han kom ojämt med benen in i halten. Men det är alltid något. Ska även rida med stövlarna på idag för att se om jag får bättre stöd i knät. Kunde ju trots allt inte stödja på det på flera timmar efter att jag vaknat idag. Smällar man får ta när man ska hålla på med det man älskar mest och inte klarar sig utan. Jag fasar inför att jag kanske behöver operera knät och inte lär kunna rida på några veckor efter det.

Näe, funderar på att bege mig ut i stallet och fixa några lindor och vika några täcken, bara för att få komma ut lite till idag. Jag är ju mest inne hela dagarna trots det underbara vädret.

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-09 @ 23:48:20
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0