29 Maj

Mådde skit igår eftersom jag missade ta min medicin. Yay. Mår skit idag med, men trodde det skulle vara värre. Aja, smällar man får ta typ. Var vaken cirka 7 timmar igår bara, hade knappt sovit natten till fredagen och gick upp tidigt då med. Sedan utgång som förövrigt var helt okej. Men ja, jag lever i alla fall.

Har även kommit fram till att ringa till Mölndal och gnälla imorgon, eller pappa gör nog det åt mig, haha. Jag har sagt det förut, ibland kan man verkligen undra hur vissa läkare kan bli läkare. Att göra en bedömning utifrån att lyfta och böja på knät är ofattbart inkompetent. Är det inte bättre för dom att göra det ordentligt med en gång? Men, men.

Det värsta med knät är inte att ha ont och knappt kunna gå. Det värsta är att jag inte kan ta hand om mina hästar, dom som betyder allt för mig.

På tal om hästar så har vi särat på hästarna igen. Blir lugnast för alla, och plutten slipper springa som en galning för att han blir jagad och biten. Han har massa små sår och revor, varav alla är på samma sida. Hm, jag har en konstig häst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0