19 Maj

Jag klara mig hos sjukgymnasten utan att mitt knä låste sig i dag. Men jag kan ju långt ifrån köra lika mycket som jag gjorde i början, eller tja, tills förra tisdagen. Men nu är det inte långt kvar till läkaren. Jag kommer bli förvånad om dom inte föreslår operation för jag tror det är nödvändigt som jag sagt innan.

Jag hade tänkt rida Draken i paddocken idag, men jag tror jag skrittar ut en stund i stället. Mitt knä gör så jävla ont så. Men känner att Draken inte kan stå idag och att skritta ut sliter ju mindre på knät om man säger så. Tror några i stallet ska rida ut så jag funderar på om jag ska höra om jag kan rida med dom. Men med tanke på att en av dom hästarna kaxar sig mot Draken så kanske det skiter sig. Inte för att Draken eller jag bryr oss. Men hon som ska rida den hästen kanske gör. Får se helt enkelt. Annars får jag väl rida åt motsatt håll, vilket jag tror jag kommer göra ändå. Innebär att jag antagligen kommer få rida ner till hamnen. I såna fall kanske jag testar och ser om man kan komma ner till vattnet där brevid. Hade ju vart lite mys.

I helgen funderar jag på att rida till Sillvik om det inte är för varmt, för då lär det väl vara massa folk. Kanske borde ta det på en vardag nästa vecka, eller kanske idag. Hade vart kul att se om Draken vill gå i vattnet lix. Haha, han kommer skita ner hela Sillvik. För ibland tror jag han skiter för att jävlas med mig, bara för att jag inte kan hoppa upp på honom från marken. Vilket i för sig inte är så konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0