15 Maj

Det är omval i Göteborg idag och jag kan ju rösta. Vid det riktiga valet röstade jag ju inte för att det var dagen innan jag opererade magen, vilket innebär att jag var på akuten hela dagen. Fick skit för att jag inte röstade. Men hey, kunde ju inte röra mig. Jag är denna gången i valet och kvalet om jag ska rösta denna gången. Jag vet att jag borde göra det. Men jag orkar verkligen inte hoppa på kryckor med en skena på benet och folk ska fråga gång på gång vad som hänt, för jag lär definitivt träffa någon som jag eller pappa känner. Dessutom kommer det bara va krångligt att bära papper med kryckorna i händerna. Men samtidigt är det viktigt. Tja, röstar jag inte kommer jag få massa skit för det. Jaja, skitsamma, det blir som det blir.

Dessutom ser det ut att vara halvstorm ute, vilket inte känns så lockande att ge sig ut i. Bajs, jag som måste rida Draken idag. Kanske blir bättre om ett par timmar. Får nöja mig med att sitta och mysa med Barney så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0