14 Maj


Kanske borde skaffa en ny header igen eftersom mitt hår nu är rött och inte brunt längre.

Btw, så har jag nyss ridit Draken. Red ut med pappa. Måste ju hålla igång honom. Jag skiter i hur dåligt det är för knät för jag gör det för Drakens skull och inte för att jag vill. Självklart vill jag ju rida honom, men ännu hellre vill jag bli bra i mitt knä så snart som möjligt. Tja, var i alla fall genom blöt nr jag kom tillbaka. Även om regnet idag var nödvändigt och är bra så vill jag ha sol, i alla fall när jag rider.

Skulle vart till Slottskogen och träffat folk, men kände att knät gjorde för ont och det skulle bara bli jobbigt för mig med knät. Hade vart jäkla kul annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0