10 Maj


Jaha, då var man hemma efter ett nytt besök på akuten med knät. Pja, det låste sig när jag var hos sjukgymnasten och ville inte gå upp flera timmar senare. Första läkaren på akuten såg att det var låst, precis som dom förstod på röntgen. Men andra läkaren, nej, det är ju inte låst säger han samtidigt som jag skriker av att han bryter upp låsningen i knät. Gah, sa när jag kom in att det hände hos sjukgymnasten och läkar fan ville ge mig en remiss till sjukgymnast. Ja, sedan kan vi konstatera att det verkligen inte krävs någon social kompetens eller kritiskt tänkande av sig själv för att bli läkare. Gah, han hamnade i topp 3 av sämsta och otrevligaste läkarna i alla fall. Tur att pappa var med och i frågasatte honom, såg tydligt att han fick sig en funderare i alla fall.

Förlåt, men jag är bara så förbannad, med all rätt egentligen! Dessutom ett enormt bakslag med knät. Det som gick så bra att rida båda hästarna igår. Allt började ju gå så bra så kommer det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0