Helgen

Dags att uppdatera igen kanske?

Torslanda Festivalen var ungefär som förväntat, inte mycket att ha. Amaranthe var helt okej trots otroligt kasst ljud och extremt liten scen, 6 pers som ska trängas på en liten scen brukar inte bli bra. Tja, sedan blev det inte så mycket mer gjort. Åkte till Camillas pojkvän och glodde på någon film tror jag, sedan åkte vi och lämna bilen och sedan tillbaka. Väl där glodde vi på en halv film. Men vi var ju inte tillbaka förän strax innan 00 så vi/Camilla däckade.

I söndags åkte vi och hämtade bilen igen. Hämtade upp Linnea på väg till mig och gav oss sedan upp i skogen för att fota. Allt kändes lite stressat vilket resulterade i att jag blev stressad och lätt irriterad. Hjälpe ju inte att man kokade av värmen heller och helt vindstilla där vi var. Men förhoppningsvis kanske vi kan göra om dagen och ha längre tid på oss. Jaja, sånt som händer.

Red förresten Draken i förrgår, tanken var att jag skulle rida honom igår och idag med. Men igår var jag på kasst humör så det hade bara slutat i kaos. Idag har jag ont, är trött och på kasst humör, men inte som igår.


Bättre vänner får man leta efter!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

fin bild! :)

2011-06-20 @ 17:38:31
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0