Tråkig sommar och knäppa djur



Hade vart helt underbart att kunna cykla ner till havet och bara lata sig där hela dagen. Men nej, mitt jävla knä. Verkar ju som det blir kryckor hela sommaren dessutom. Seeegt. Tja, min sommar kommer ju inte bli så livad och rolig.

Jag vill tillbaka till förra året, det var det bästa på länge. Massa festivaler konsert, Stockholm och inte att glömma 3 nya djur på mindre än ett år, tja på ett halvår typ. Helt underbart att alla tre är översociala med. Jaja, om inte annat kan jag ju gå ut och sätta mig mitt i hagen och gosa med knäppa hästar och kanske en konstig katt. Nästan så jag är sugen på det nu bara för det.


Btw, var med pappa till stan förut, han skulle hämta bröd. Så vi passade på att åka till Naturnära och köpa en flughuva till Draken eftersom hans ögon rinner och han kan inte ha den i full som vi redan hade. Köpte även en ny till Cayenne med öron eftersom hon blir mer irriterad vid öronen än ögonen. Blev även bra flugspray och hundmat till den kräsna skiten. När vi ändå var inne så passade vi på att köpa blommor att ha i tunnorna vid vägen. Höhö, slutade med att jag bestämde alla. Tror pappa var ganska tacksam för att han slapp det, haha. Nej, men jag tror det blri snyggt. Men öhm, alla var rosa förutom en som var orange, men den ska vi ha på en av altanerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0