Städat!

Städat rummet nu med bara en hand. Väldans jobbigt kan jag lova. Var extremt stökigt. Men nu är det rent i alla fall och jag är extremt trött.

Ska åka till sjukgymnasten om en timme och hämta en grej. Sedan blir det till att slappa hos mamma i några timmar till sis och Saga kommer till götet. Träffa dom andra syskonen med och fika på Centralen innan mamma kör hem oss. Nu kan dom inte gnälla på att jag har det stökigt. Höhö. Hade btw två tavlor som  jag tröttnat på, så har suttit två kvällar i rad och pillat och fixat nya. Även om dom ser väldigt enkla ut så  var det extremt pilligt. Lixom, sitta och skära ut små bokstäver på färgat pappaer tog tid. Men resultatet blev jag helnöjd med. Kanske lägger upp bild på dom sen.

Har dessutom inga rena kläder att ha på mig! Dagens i-landsproblem, jag vet. Men, men, nåt kommer jag väl på att ha på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0