Oops, I did it again

Oj. Över en vecka sedan nu. Fram tills i torsdags har jag inte haft någon ursäkt. Har helt enkelt vart massa i stallet och glömt av bloggen. Sen i torsdags har jag i alla fall en bra ursäkt, för självklart har jag skadat mig igen.

Tja, bra timing att skada axeln/armen när man hoppar på kryckor? Nja, knappast. Tror dessutom jag pajat en grej i det friska knät. Mjo, kunde ju gått bättre. JAg skulle rida Draken var tanken, men jag ångrade mig. Men gick ut och skulle rida ändå. Gick bra tills jag skulle hoppa upp. Jag måste ju använda pall när jag ska upp. Men sadeln gled runt och pallen välte vilket slutade med att jag låg på marken. Var så illa att dom andra som var med fick ringa ambulans eftersom jag hade så ont så jag inte kunde resa mig. Första timmen på akuten gick fort, fick ett rum, träffade läkaren, fick vara i "vänthallen", in på röntgen, sen tillbaka till ett rum. Jag var i chock. Men ja, sen fick jag vänta 6 timmar till. Men, men, återbesök om ett par veckor i alla fall.

Tja, nu kan jag inte använda armen och känner mig väldigt handikappad. Bara att testa den nya grimman på Draken var jättesvårt.

Cayenne är förresten "halt", ska till Åby kliniken med henne på Tisdag. Hoppas på att det inte är något allvarligt. Jag fattade inte att hon hade ont förän hon stegrade och höll på när jag försökte arbeta henne i paddocken. Hoppas, hoppas verkligen inte det är något. Min lilla älskling! Åh, börjar nästan grina av detta.

Haha, förlåt, men Zera jagar sin svans nu! Knashund!

Kommentarer
Postat av: sara - fotograf

sv; åh så bra! får kolla in där någongång och se om jag hittar bra :)

2011-06-20 @ 12:41:17
URL: http://trettontretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0