Keep on dreaming

Jag vill börja förverkliga mina drömmar nu!

Tyvärr är det något omöjligt för mig för tillfället. För att uppnå min drömm så måste jag jobba med hästar. Som sagt inte möjligt när man är skadad. Men en dag ska jag uppnå mina drömmar, för det är inget omöjligt! Jag kan ju i för sig läsa upp en kurs som jag måste ha för att komma in på den utbildningen jag vill sen.

Imorgon ska jag som sagt till veterinären med Cayenne imorgon ooch jag fasar redan inför det. Jag vill verkligen slippa mer besök med henne där. Får hoppas på att det inte är något allvarligt utan är lätt att behandla. Det hjlper ju inte att hon börjar bli gammal heller.


Snyggaste rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0