1 Juni




Vad fan har jag gjort idag då? Ingenting såklart. Har helt glömt av att jag kunde redigerat alla 141 bilderna från igår. Glömde även av att ringa sjukgymnasten och ett annat samtal. Såklart har ortopeden glömt ringa mig. Hey, hon skulle ringa i måndags och idag är det onsdag, imorgon på en röd dag lär det ju knappast heler ske. Nja, lutar nog mot aldrig? Haha, jag är på bra humör? Nja, knappast. Har precis skrivit en sur insändare till Torslanda Tidningen. Men nu är jag i valet och kvalet om jag ska skicka in den. Många idioter här ute skulle ju behöva den i alla fall.

Väntar på maten, mumma, grillat. Finns inte mycket som är godare än grillat kött, eller om man hade egengjord potatissallad med egna färskpotatisar att det varit helt perfekt. I väntan på maten tnker jag glo på någon playkanal på datorn. Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0