Never normal

Solnedgång i Augusti.

Jag borde vända rätt dygnet. Men jävligt svårt när man har problem att sova. Men som idag somnade jag 5.30 på morgonen och vaknade 14. Men fortsätter det såhär har jag väl vänt ätt på dygnet om någon vecka.

Förresten, hur normalt är det att räkna ner dagarna till ett läkarbesök som man egentligen önskar man slapp? Hade jag inte haft såhä ont i magen och mått såhär illa så hade jag aldrig behövt åka till akuten ca 7 gånger på mindre än en månad. Då hade dom sluppit skicka mig vidare. Men hey, efter många om och men kanske jag blir tagen på allvar.

Jaja, blev lite gnälligt inlägg, men skit samma.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

kul :D

fin bild!

2011-01-30 @ 15:28:41
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0