Memory line


Sitter och tittar på Fångarna på fortet med Barney bakom huvudet. Ja, han är knäpp. Måste faktiskt säga att fångarna på fortet var bättre förr. Eller ja, vad jag kommer ihåg i alla fall. Haha, bara för det kom jag att tänka på klassresan i nian då vi delvis åkte till Boda Borg i Örebro om jag inte minns helt fel. Var ju ungefär samma ide som fångarna på fortet. Man skulle ta sig igenom olika rum, fast som ett helt lag, och samla olika stämplar. Var grymt kul i alla fall. Men hade nog vart bättre och gjort det i sjuan när vi inte kände varandra.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej kul :D!

2011-01-30 @ 09:46:58
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

vann du en länk i min blogg? (tryck på alla länkar för ta se om du gjorde det) om inte ANMÄL DIG IGEN! anser du detta som spam, så ber jag om ursäkt!<3

2011-01-30 @ 10:46:17
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0