Just remember why


Åt middag för en stund sen. Jag upptäckte nyss varför jag knappt ätit sen nyår. Gah, min mage gör så fruktansvärt ont nu! Jag längtar tills jag ska till läkaren om två veckor. Är det normalt? Jag hoppas i alla fall att dom kommer på varför jag får så ont och såklat att dom kan göra något åt det. Utan någon operation, för det vill jag inte. Dum som jag är så har jag ju googlat lite. Gör inte det när du har vissa symptom för oftast står det bara om det värsta. Som nu stämmer de flesta av mina symptom på de lite mer "allvarligare" sjukdomarna. Men det är ju för att det står mest om dom. Vem vet, jag kanske har nåt helt ofarligt eller så ha jag något farligare. Eller ja, ni hajar vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

kul att du är med :)

2011-01-26 @ 21:45:19
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0