I will never understand


Bild sen i somras/våras.

Är helt slut nu. Va som sagt på Sahlgrenska och tog blodprover. Var rädd att jag skulle gå vilse, men icke, hittade rätt med en gång. När jag satt på vagnen sen så ringde jag Majabaja och åkte hem till henne. Åh, vad stor Viktoria har blivit och hon är så fruktansvärt söt.


Viktoria när hon väl hade somnat idag.

Tog förresten 1 timme från nordstan och hem för det var sådan bilkö. Och jag som har svårt att sitta, får så fruktansvärt ont då. Bilkön var ca 3 km lång och första hälften gick extremt långsamt och totalt stillastående till och från.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv- okej :D

tack!

2011-01-25 @ 17:08:52
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0