You are my sunshine!


Vaknade vid 10 idag. Tidigt för att vara jag. Ja, i för sig gick jag inte upp förän 2 timmar senare. Har nyss vart på Sahlgrenska och lämnat prover, sen åkte vi till apoteket. Hm, jag ska käka antidepresiva för mina bukbesvär. Bara en fråga. Hur tänker dom när medicin för deprission ger ökade besvär till en början? Typ självmordstankar ooch så vidare. Jaja, borde ju inte drabba mig för jag tar väldigt små mängder.

Hoppas jag slipper uppleva denna natten som var en gång till. Fy fan vilken smärta, och vilken jävla kramp i benen, det värsta jag vart med om. Men är det den sjukdomen som läkaren kanske trodde så är det väl inte sista gången det händer. Fuck, jag vill veta vad det är för fel på mig och framför allt att man kan göra något åt det och jag blir helt bra. Bajs på detta.

Jaja, skit samma. Funderar på att glida ut i stallet ikväll och ta tag i Drakens man. Om det inte blir fruktansvärt kallt om ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0